BENVIDOS

Este Blog.... cae coma un charco.... Benvidos e sorte
-- Grazas pola Visita --

ARTIGOS, MÚSICA E MOITO MÁIS

NO ESPAZO DO SENHOR DA Z

sábado, 7 de noviembre de 2009

Que opinión vos merece o filme millenium 2.

Para o meu gusto a película transcurre moi lentamente, como se en ocasións deran ganas de darlle para adiante cun mando a distancia.
Me parece que o suspense transcorre lentamente, en ocasións quitandollo.
en definitiva: Seguramente gran libro (polo que tenho entendido)

Cal é a vosa opinión do filme?

Proximamente, Crepúsculo. jajajaja. (seguro que queredes ir vela).

6 comentarios:

  1. Sin duda unha caca, cando lea o libro xa verei se é millor ke a pelikula... Na miña opinion faltaye unha marcha +...jajajajajaja

    ResponderEliminar
  2. Para o meu gusto tamen lle falta un pouco de ritmo

    ResponderEliminar
  3. ABER KONA PON THE BOX
    JAJAJAJAJAJAJA

    ResponderEliminar
  4. pos eu para levar a contraria direi que me encantou, que seguiu o ritmo narrativo do libro,que ó mellor non foi o mais axeitado pero estivo ben.Anque sí hai que recoñecer que foi lenta, e que a primeira estivo moooito mellor. Veremos que pasa coa terceira!!

    pero home pon mais temas de debate que hoxe teño o dia inspirado!!!!jeje

    ResponderEliminar
  5. eu tamen vos vou levar a contraria, encantoume!!

    ResponderEliminar
  6. JS dixo:

    Menuda ...... eso mesmo unha chafallada de pelicula e con malisimas escenas, recordaresdes o final, a feroz loita dos malos contra a desnutrida e supermuller protagonista (capaz de aguantar a respiracion 4 horas seguidas, tras recibir un balazo nas costas.) e trancorrido esto a aparicion do protagonista esquivando no chan un furado que habia detras dunhos pales :) jajaja, xa recordaresdes

    ResponderEliminar