BENVIDOS

Este Blog.... cae coma un charco.... Benvidos e sorte
-- Grazas pola Visita --

ARTIGOS, MÚSICA E MOITO MÁIS

NO ESPAZO DO SENHOR DA Z

viernes, 9 de abril de 2010

Versus 7

Xa sabedes de que vai: A ver se vos gusta algunha destas cancións.

1ºRound: Tributo a Big Simon Vs Skizoo (Ambos son tributos a Big Simon)


Vs


2ºRound: The Killers Vs Red Hot Chili Peppers


Vs


3ºRound: Placebo Vs The Mars Volta


Vs


4ºRound: Muse Vs Thom Yorke


Vs



Iso é todo. Ata a próxima. Saúde e Sorte

6 comentarios:

  1. - Tributo a big simon: Grandes cancións as dúas. É unha pena a mala calidade dos videos que non permiten apreciar as cancións en si.

    - The killers: Gran canción musicalmente falando, alguen entende a letra? e que non me quedou moi claro.
    Red hot chili peppers: Canción pegadiza máis que boa. je.

    - Placebo: Letras sempre moi deprimentes: Non vos da un pouco de medo o cantante? jajaja.
    The Mars Volta: Ingeniosos e orixinais coma sempre. Gran potencial.

    - Muse: Moi bos músicos. Saben facer de todo e en directo sen palabras, pois melloran as cancións grabadas, o cal é moi complicado.
    Thom Yorke: Un pedazo músico que tamen sabe facer de todo.

    Solteime unha parrafada a min mesmo. jajajaja. Pero é o que queda.

    ResponderEliminar
  2. 1º- Eu aqui quedome con Skizoo, gustame esta canción a verdade unha magoa que non volten a tocaren xuntos.

    2º-Aqui quedome con Th Killers,qe polo menos vin un videoclip, non unha caratul dun cd.jajajaj

    3º-Quedome con Placebo ida que poderia decir u empate tecnico.

    4º- No ultimo decir que nunca escoitara o Thom Yorke, esta bstante ben, pero para min o gañdor é Muse(que tipos son moi bos, haber se algundia imos a un concierto deles)

    ResponderEliminar
  3. Xa superou a media ducia de versus, asi me gusta...

    1ºRound: este duelo foi especialmente complicado, gran cancion a de Skizoo, pero voume decantar pola primeira, Y SERAS CANCION..., non sei, supoño que polo feito de que canten varios artistas... (ademais que tamen aparecen integrantes de Skizoo, asike esta ten o mellor da segunda, jajaja)

    2ºRound: nunca escoitara esta dos Red Hot, pero escollo a primeira TRANQUILIZE... a letra non se entende, ten toda a razon, jajajaja... a min gustoume polo rara que é, e porque me gusta como canta o tipo...

    3ºRound: sen fixarme nas pintas do tipo, escollo PLACEBO, o de mars volta non canta moi ben en castelan, jajajaja, non me gustou demasiado por iso...

    4ºRound: a duas cancions molan!! pero vou dar a campanada e escollo a de THOM YORKE, por sinxela, sen adornos innecesarios... ainda que a bateria en hoodoo molalle a cristo!!! xD

    Ata a proxima!!

    ResponderEliminar
  4. ooo...case se me pasa comentar non pode ser!!!!
    na primeira algún dia sen dúbida, ultimamente non escoito mais q skizoo non sei que teño!!!

    na segunda dame que o vou ter difícil...peo decántome polos pementos!!!

    terceira:esa é unha das miñas cancións favoritas de placebo...que como eran raretes (juapo juapo non é)a veciña mais eu era o que escoitabamos na edad do pavo!!

    e na ultima anq o señor ese do xamon non me sonaba ...pos escollo MUse!!!!

    ResponderEliminar
  5. Bufff vou deixar o primeiro Round po final e mentres vou escribindo o resto a ver se me decido, e que son duas das cancións que mais me gustan..

    No segundo tamen tiña as miñas dubidas gustanme por igual pero vou escoller a The Killers..

    No terceiro Placebo ainda que neste ningunha das duas me gusta especialmente..

    No cuarto, Muse!!

    E a veeerrr, no primeiro non podo escoller as duas?? Jo... Escollo a Skizoo!!!! E moi parada pero gustame moitisimo je..

    ResponderEliminar
  6. O que dixen vamos, que os versus son moi complicados, e non vale o empate... aínda que debería considerar permitirnos esa opción en casos coma no 1º round, gústanme moito as dúas.... Pero bueno.... elixo Y serás canción, porque entre outros artistas está Leo :) Aínda que a de Skizoo tamén me gusta moitísimo.

    2º Round: The killers, a dos Red Hot xa a coñecía e gustame bastante pero neste duelo proposto quédome cos primeiros aínda que tampouco entenda moito a letra, jeje.

    3º Round: Neste elixo a Placebo, non me gusta o acento do castelán do de Mars Volta, teno que perfeccionar un pouco para que non soe tan extraño, jaja.

    4º Round: Muse, bastante doada a miña elección neste caso.

    Encántame esta sección!!! :)

    ResponderEliminar