BENVIDOS

Este Blog.... cae coma un charco.... Benvidos e sorte
-- Grazas pola Visita --

ARTIGOS, MÚSICA E MOITO MÁIS

NO ESPAZO DO SENHOR DA Z

sábado, 18 de diciembre de 2010

Sesión de Risoterapia en clave musical (5)

Recuperamos para o caso unha nova sección que se topaba bastante no olvido. Fai falla bo ambiente e espero que se consiga cos videos que se van mostrar a continuación: Trátase, nesta ocasión, de videos ou cancións de rock ou metal escritas e interpretadas en clave de humor:

- Muchachada Nui: Soy Heavy


- Tenacius D coa colaboración dun grande: DIO - Kickapoo


- El Reno Renardo - Creí en los ochenta: Humortístico recorrido polos anos 80


- A continuación venhen unha serie de versións, sempre en clave de humor, evidentemente. XD:
-- Operación mutatente - Los mutantes van al infierno (cover: Baron Rojo - Los rockeros van al infierno):


-- Heredeiros da Crus - Vaiche boa (cover: The Knack - My sharona)


-- Siniestro Total - Corta o pelo landrú (cover: Cream - Sunshine of your love)


-- Los Berzas - Yo amo el Jamón (Cover: Joan Jett & the Blackhearts - I Love Rock N Roll )


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Isto é todo por hoxe. Espero que vos guste, ou polo menos vos chame a curiosidade.jeje

Ata a próxima. Saúde e sorte.

3 comentarios:

  1. Na cación d creci nos oitenta, ainda que nos poucos anos vivimos nos 80 creo que nos podemos sentir identificados igualmente con moitas cousas. jeje.

    as de Siniestro Total e heredeiros da crus era para darlle un toque de galeguidade o artigo.

    o de muchchada nui me fixo moita gracia. XD

    ResponderEliminar
  2. A min os que mais me gustaron foron os 5 primeiros:

    - Os de Muchachada Nui a ostia coma sempre, fan moita gracia (o que mais gracia me fixo foi o de: y ahora un punteo guaaaay... xD)

    -- O de Kickapoo e da peli de Tenacius D, e como xa a tiña visto o video tamen... xD. Desas cousas ke a veces Jack Black fai orixinais, eso si!! sempre con Dio.. xD

    --- El Reno Renardo o escoitei na sua casa de feito, pero si, na maioria das cousas me sinto identificado... kizais se bote en falta algo de Dragon Ball, xD...

    ---- Operacion Mutante, ese gran grupo de cutre rock con pesimas versions, jajaja...

    ----- Os Herdeiros, que lle vou a dicir, mitica!!!

    Esa dos berzas tamen a escoitaramos na sua casa, pero non me gusta especialmente... e a de Siniestro Total non lle acabo de topar o ritmo da cancion de Cream, debinme levantar hoxe algo espeso, xD...

    Colla o testigo na gran produccion blogueira agora que eu estou falto de ideas... xD

    Ata a proxima!!!

    ResponderEliminar
  3. Os que máis me gustaron foron o primeiro e o de Tenacius D. Por exemplo o de Herdeiros xa o teño bastante escoitado ao igual que o de "Yo amo el jamón". Pero os dous primeiros encantáronme, os de Tenacius D están xenial, gran parte disto grazas a Dio, evidentemente. O de "Crecí en los 80" tamén está moi ben, en parte por iso, moitas das cousas que aparecen nomeadas me traen moi bos recordos.

    Botaba de menos esta sección, bueno, esta e o resto do blog, sempre tan interesante. Contenta de que volva publicar artigos!!! :)

    ResponderEliminar