BENVIDOS

Este Blog.... cae coma un charco.... Benvidos e sorte
-- Grazas pola Visita --

ARTIGOS, MÚSICA E MOITO MÁIS

NO ESPAZO DO SENHOR DA Z

viernes, 21 de octubre de 2011

Breves reflexións inútiles porque sí!

A reflexión de hoxe trata de como escribir algo sen saber sequera de que redactar.
Coa fin de innovar trato de escribir por escribir a ver que acontece. Non é doado, pero hai que probar a "blogimprovisación", termo acunhado na I conferencia interpersoal da minha imaxinación na que estiveron presentes eu e os meus pensamentos, xunto con un boneco do Deportivo e unha guitarra eléctrica personalizada.

Aqui estou, sentado diante dunha patalla de ordenador e dandolle os dedos que danzando polo teclado van marcando ao chou as teclas que van representar unha reflexión sen pensar.
Ante a falta de ideas decido pechar os ollos e rubricar brevemente o 1º que me venha á testa.
.................... non se escoita nada ...............................
..................... so hai silencio .........................................

Horas máis tarde esperto, ¿Quedei durmido? Eso parece, o meu brazo tamén semella que quedou durmido grazas a soportar o peso da minha cabeza. Mentres recupero a sensibilidade no brazo, penso que agora si tenho para escribir, ¡podo contar o que sonhei!!............ ¿Que soñei?............ Non me lembro, é dicir, que seguimos na mesma, hai que seguir improvisando e o único que me ven á mente é o formigueo que sinto no brazo agora mesmo con motivo da soneca botada, ¿tema interesante para falar del?........... Creo que non.

Escribindo por escribir e sen ningún guión precedente nin idea preconcebida me acaba de chegar, ¡ ao fin !, a Reflexión: Cando se quere atopar algo ou dicir algo nun momento determinado, non se che ocurre nin atopas nada nese intre no que fai falta, pero si o atopas ou te inspiras nun momento posterior, no que xa resulta de todo inútil e no que pensas: "Por qué non encontrei isto cando facía falla?" ou por qué non se me ocorreu dicir isto nese momento?".........

¿Por qué sucede isto?..... Non o sei......... ¿Solución a este tema? Saber improvisar ou crear unha máquina do tempo (Se o facedes, por favor amosádema).
¿Ten esta reflexión algunha base filosófica ou algunha utilidade? Nin a máis mínima, polo que se pode concluír que todo isto é un absurdo curioso. Benvidos o día do absurdo!!

Chega o momento de facer unha aclaración: Non me volvin tolo nin se me foi a cabeza. Tampouco estou bébedo nin baixo a influencia de ningunha sustancia psicotrópica.
Este artigo foi froito da pura improvisación, sen máis.
Ser o paradigma da torpeza provoca que salgan estas letras escritas unhas tras outras, sen ningún sentido, finalidade nin interese, pero había que probar, e penso que está quedando concretamente abstracto, quizais un pouco raro, intimista á par que extranho.
Non me fagades a rosca e decídeme que este artigo é unha tontería rara. (Podedes facelo jeje), e dade unha opinión do que queirades, absurda ou coherente, iso xa o deixo a elección do querido lector.

Nos vemos algún outro día. Pasádeo ben.
Saúde e Sorte

7 comentarios:

  1. Non che vou facer a rosca, é unha tontería rara pero divertida, jajaja... e outorgolle un voto positivo pola orixinalidade do artigo (a min non se me houbera ocurrido porme a escribir por escribir e que me saira unha cousa absurda-coherente coma a túa, XD)

    ResponderEliminar
  2. Por certo, o de que non estiveras bébedo ou baixo algunha sustancia psicotrópica permitame poñelo en dúbida... XD

    ResponderEliminar
  3. pois a min gustoume moito ten un puntillo literario que me recordou ó soneto aquel de Lope de Vega ("un soneto me manda hacer violante, que en mi vida me he visto en tal aprieto....")non sei pq pero debería explotar esa vena literaria q aflora nun momento de escasa inspiracion como describe vostede, anque mais ben sería de inspiracion moi ben aproveitada....

    Pd: o momento da retransmision da sesta é moi orixinal,agradecer que se lle dera polo sono e non por visitar ó señor Roca e relatalo....jajaja

    ResponderEliminar
  4. Grazas polas boas críticas, pero advertin que non se me fixera a rosca. Espero que foran sinceiras as vosas palabras. Moi Agradecido.

    PD: Arredemo, atinadísimo o comentario relativo ao senhor Roca. jeje. Moi bo. Espero que na próxima non se me de por relatar iso agora que mo meteu na cabeza.jajajajja

    ResponderEliminar
  5. Cago en tal, te reto a que o fagas!!! XD

    ResponderEliminar
  6. non sei eu se haberá tanta inspiración....jajajaja

    ResponderEliminar
  7. Pareceume un artigo moi novidoso polo da "blogimprovisación" e con moito ritmo na escritura. Realmente me parece complicado colocarse frente a unhas teclas sen ningunha idea concreta e conseguir crear algo que pague a pena ler. Ademais que ao non ter unha temática en concreto, crea moita curiosidade continuar lendo para saber que cousas se lle pasan pola cabeza , jeje.

    ResponderEliminar