BENVIDOS

Este Blog.... cae coma un charco.... Benvidos e sorte
-- Grazas pola Visita --

ARTIGOS, MÚSICA E MOITO MÁIS

NO ESPAZO DO SENHOR DA Z

martes, 26 de junio de 2012

The last Blog



A última canción

"Mirando as estrelas ata que desaparecen 
Ao igual que un actor solitario 
Quen non sabía a historia na que estaba? 
Quen non sabía que a historia terminaría? 

Como o ceo reflexado no corazón 
Todas as cores se fan visibles 
Cando a mañá chegue leerei minha ultima linha 

Abracei a choiva sen fin e a noite se fixo día 
Saudei ó alba co corazón ainda empapado 

Nunha choiva sen fin estiven camiñando 
Sentindo dor coma un poeta 
Tratando de atopar as respostas 
Tratando de ocultar as bágoas 

Pero foi so un ciclo que nunca termina 
Cando a choiva se deteña,cambiarei de páxina 
a páxina do primeiro capítulo 

 solo me estou fereindo e ferindoos debín entender a resposta 
Por qué todavía pregunto?? 
 (...) 
 Me trabuco o desexar que a noite non termine??
 pero sei que non me trabuco o cantar a última canción 
porque sempre desaparece 

Mirando o ceo na noite me dou de conta 
os nosos recordos desaparecen pouco a pouco 
 (...)
Cando a mañá chegue
 Irei o próximo capítulo"



                                       Fin


 



O Final


"Esta é a fin fermosa amiga
esta é a fin miña única amiga,
a fin

Dos nosos elaborados plans, a fin
de todo o que se mantenha en pe, a fin
sin seguridade ou sin sorpresa, a fin".





                                                         This is the end
                                                

No hay comentarios:

Publicar un comentario