BENVIDOS

Este Blog.... cae coma un charco.... Benvidos e sorte
-- Grazas pola Visita --

ARTIGOS, MÚSICA E MOITO MÁIS

NO ESPAZO DO SENHOR DA Z

sábado, 13 de marzo de 2010

Outra sesión de risoterapia

Esta vez trátase de monólogos que me resultaron simpáticos, ainda que hai moitísimos máis. Posto que hai moitos vou ponher só algúns, máis que nada ca finalidade de non cansar, xa que son un pouco longos. Os hai mellores e vou prescindir de moitos famosos que xa conhecedes (buenafuente, berto, agustin jimenez, Florentino Fernandez, etc).

A ver que vos parecen, excuse moi polos videos longos e se a alguén lle aburren ou non lles gustan, pero creo que están moi ben:

- Luis Piedrahita nos fala de algo co que nos podemos sentir identificados: Os Pixames


- Ricardo Castella nos introduce no mundo dos preservativos:


- Angel Martín reflexiona sobre o exército.

(video da 1º parte, se interesa podedes darlle a 2º)

- Dani Mateo busca un sentido para as ceas de ex-alumnos


- Ernesto Sevilla define a amizade

(video da 1º parte)

Isto e todo por hoxe. A ver se vos fai rir como me fixeron rir a min. Son un pouco longos.... pero estan moi ben.

Ata a Próxima. Saúde e Sorte

5 comentarios:

  1. jajajajajajaajajaja.......jajajjaja.

    A verdade é que esolliches un dos millores monologistas que podemos encontrar, Angel Martin e wenissimo, a verdade e tamen me gustou o de Ernesto Sevilla que non parece un humorista pero esta moi ben.jajajajja

    Esperaremos a segunda parte dos monolgistas.Grazas por brindarnos un artigo para botar unhas risas.ajajajja

    ResponderEliminar
  2. Jajajajajajajajajajaja....
    jajajajajajajajajaaaaa...
    jaaaaaaaaaaa...

    Moi bos todos!! Para min os mellores son Luis Piedrahita (para min un dos mellores) e Angel Martin... A Dani Mateo en Noche sin tregua xa o teño visto, via a miudo ese programa... Os que nunca escoitara son a Ernesto Sevilla e a Ricardo Castella (dios ke pelazo, jajajajaja)...

    Cando keiras ponnos mais...jajajaja

    ResponderEliminar
  3. :) :) Jajajajajajaajajajajajajajajaja!!!!!!!!!!!!!

    Que gracia!!! O primeiro monólogo encantoume!!! O de Ángel Martín xa o vira, coñecino cando colaborou en La noche con Fuentes e dende aquela empecei a fixarme nel e saber máis da súa traxectoria, ata que chegou a Sé lo que hicísteis e que me encanta... de feito por este programa souben da súa amizade con Ricardo Castella e tamén vin algún que outro monólogo del (este en concreto non) e a verdade tamén está moi ben. Dicir que fisicamente Ángel cambiou pero Castella... Se non fora polo nome costaríame recoñecelo!! jajaja. Eu sinto admiración por Ángel, encántame!!! Paréceme un tío con un talento incrible tanto para escribir guións coma para poñerse diante do público e contar monólogos, dos que están aquí é o que máis me gusta.

    Eu tamén quero máis!! Que rirse é moi san!!!

    ResponderEliminar
  4. o millor o primeiro co do pijama síntome tremendamente identificada (excepto polo do gallumbo e a camiseta)jaja.A Angel nunca o vira nestes menesteres, tamn me gustou , e Dani sempre me encantou, tamn via noche sin tregua!!!gustame a risoterapia vén ben jajaja

    ResponderEliminar
  5. Joba mira ti que me quedaba por aquí perdido sin ver jejejeje...

    Están moi ben, o que mais me gustou foi o de Dani Mateo, nunca vin la noche sin tregua pero era asidua al club de la comedia, tanto cando o botaban pola tele como os libros..
    O que mais me chamou a atención e o novo que estaba Angel Martín, tamén moi bo.. O que mais me mola e que está contando as historias e nin se ri, é como en se lo que hicisteis que solta cada paridaza e como se tal...

    Moi bos!!!

    ResponderEliminar