BENVIDOS

Este Blog.... cae coma un charco.... Benvidos e sorte
-- Grazas pola Visita --

ARTIGOS, MÚSICA E MOITO MÁIS

NO ESPAZO DO SENHOR DA Z

viernes, 19 de marzo de 2010

Versus 6

Hoxe apetecíame facer un artigo de música destes que me gustan a min: un versus. Por variar. jeje.
Espero que escoitedes e vos guste algunha canción das que me disponho a colocar a continuación:

1ºRound: The White Stripes Vs The Mars Volta:


Vs


2º Round: Hamlet Vs Skizoo:


Vs


3º Round: Helloween Vs Hammerfall (Maestro Vs Alumno):


Vs


4º Round: The Answer Vs Airbourne (Duelo de imitadores de clásicos. je)


Vs


Creo que son un pouco repetitivo, pero apetecíame ponher algo de música. Espero que vos guste e perdon pola repetitividade. jajajaja

Ata a Próxima. Saúde e Sorte

5 comentarios:

  1. Primeiro por apuntar: E o teu blog podes colgar o que queiras,jajajaj se non nos gusta opinaremos o respecto, se nos gusta opinaremos tamen o respecto.ajjajaja

    Agora vai o meu comentario sobre os round:
    1º-THE MARS VOLTA para min gañadora do primeiro round. a the white stripes pareceme algo raro o videoclip.ajajaj

    2º-Este round esta complicado gustanme as duas cancións inda que me deanto por SKIZOO, xa que de hamlet podias haber subido un video en directo do ultimo concerto que fumos.jajajaja

    3º-Neste elixo a HAMMERFALL, ademais competia cunha canción sin videoclip inda que con subtitulos de helloween.jajaja

    4º-AIRBOURNE pois gustoume mais que the answer.

    Esperando o proximo Versus.

    ResponderEliminar
  2. 1ºRound: THE MARS VOLTA, ainda ke a outra de white stripes tamen me gusta, bastante mais ca famosa esa ke teñen...

    2ºRound: para min a canción de HAMLET é mellor a pesares de que skizoo é (foi) unha gran banda e a canción pertence ao primeiro disco, na época que mellor estaban...

    3º Round: para min gañan os maestros, HELLOWEEN, a pesares de que os alumnos acaban superando aos maestros hammerfall ainda non o conseguiu, e eso que agora helloween dan bastante noxo, hai tempo ke deberian haberse cambiado o nome (como tantos outros grupos) que xa non é o mesmo...

    4º Round: este teñoo dificil, pero por ser imitadores de led zeppelin vou escoller THE ANSWER, esta cancion está moi ben!! os imitadores de ac/dc, airbourne, tamen me gustan pero neste caso (e por non poñer empate) escollo aos primeiros...

    Ala!! ti non fagas caso dos meus pesados comentarios pedidonche as tuas opinions... deixarei de facelos...

    ResponderEliminar
  3. interesante.....na primeira white stripes...e que me gustan e non podo ser imparcial jaja.N segunda estoume sorprendendo a min misma...pois gustoume esa de Hamlet...dios que me está pasando!!jajaja asiq anque me encanta skizoo decidome por hamlet...Na terceira, gústame helloween pero entre q se escoitaba mal e tal quedome cos outros que eran...hammerfall!e na ultima Airbourne que o cantante do outro grupo parécese a Elton John cando era novo e con melenas....jaja

    ResponderEliminar
  4. No primeiro quedome con Stripes, é unha canción bastante monótona pero gustame moito mais ca outra..
    No segundo evidentemente con Skizoo, gústanme as duas cancións pero a de Hamlet pareceme algo mais aburrida..
    No terceiro quedome cos maestros, Helloween, son moitisimos mellores e o solo é pa caer de cu..
    No último escollo a Airbourne, será que AC/DC me gusta moitisimo máis que Led Zeppelin!!!

    ResponderEliminar
  5. A ver se me vou actualizando que boa falta me fai.

    1º Round:
    The mars volta, gustáronme as dúas bastante pero quédome con esta.

    2º Round:
    Skizoo, nesta xa o tiven algo máis complicado pero finalmente decántome por estes.

    3º Round:
    Tamén me gustan as dúas... a verdade que pon vostede uns versus de bastante difícil elección, polo menos na miña opinión... pero elixo a Hammerfall.

    4º Round:
    E neste último duelo quédome con Airbourne, neste xa o tiven algo máis doado.

    Moi bo versus para non variar.

    ResponderEliminar