BENVIDOS

Este Blog.... cae coma un charco.... Benvidos e sorte
-- Grazas pola Visita --

ARTIGOS, MÚSICA E MOITO MÁIS

NO ESPAZO DO SENHOR DA Z

viernes, 3 de septiembre de 2010

Versus 9

Vamos ca música, coma sempre:

1º Round: Dream Theater Vs Judas Priest


vs


2º Round: Muse Vs Audioslave


vs


3º Round: Chickenfoot Vs The who & Eddie Vedder


Vs


4º Round: Hamlet Vs S.A. Cambio Radical e caña (Homenaxe a minha época de instituto. XD):


Vs



Con esta homenaxe aos meus anos adolescentes me despido e non vos saturo máis. Espero que vos gustara.
Ata a próxima. Saúde e Sorte

8 comentarios:

  1. O de Audioslave vese un pouco oscuro, non topei outro mellor.

    O de Hamlet é do directo que tenhen que esta moi ben. Video con caída mítica cara o público (Estes si que se saben tirar o público e non os The rights on. jajaja)

    O De S.A. sei que non vai gustar, pero como era unha homenaxe os grupos da época de instituto....

    ResponderEliminar
  2. Señor da Xe o de S.A. pode miralo, xa que é unha cación totalmente exenta de tupa-tupa na batería e iso en S.A. ten moito mérito. jajaja

    ResponderEliminar
  3. A canción de Dream Theater é un pouco relixiosa, pero é unha canción moi bonita e o solo de petrucci impresionante coma sempre.
    Ainda que esta senhora ten unha voz potente, prefiro a canción cantada enteira por James Labrie (o cantante)

    ResponderEliminar
  4. Despois de escoitalas todas e ter unha opinión xeral do artigo, decir que é o versus no que os duelos me parecen máis complicados que eu recorde.

    1º Round:
    - Elixo a Judas Priest, a canción está moi ben e máis que nada a anterior se me fai algo longa. Explícome mellor: despois do solo (boísimo, non hai dúbida) para min que a canción debería rematar e non botar case outros tantos minutos nun final que semella inminente e aínda tarda un pouco en chegar. É a miña opinión, seguro que non compartida polo resto, pero bueno... é a sensación que me dou.

    2º Round:
    - Muse, a canción está moi ben... Co da oscuridade no vídeo de Audioslave non pasa nada, así é unha actuación máis íntima xD

    3º Round:
    - Neste caso quédome con Chickenfoot, a voz de Eddie Vedder está moi ben pero gústame máis "Learning to fall".

    4º Round:
    - Prefiro a Hamlet no duelo máis sinxelo dos catro, para o meu gusto. Teño un primo que intentou que escoitara SA pero non podo con eles, non lle entendo nin o 80% do que din... síntoo...

    Agardando o seguinte artigo...

    ResponderEliminar
  5. S.A. tampouco é meu grupo favorito. So me gustarán unhas 5 cancións. Non me gusta a voz nin cando se ponhen punkarras. So era por recordar alguns dos concertos que fumos!!! jeje

    ResponderEliminar
  6. Pois a min pareceume un versus do mais doado!!!
    A pesares de estarlle a comentar polo movil e de ke non vin os videos ke puxo no artigo (mireinos eu no youtube,xa ke no propio blog mo movil non me ian... kreo ke mirei xusto os ke puxo,xD..)
    Vou...

    1* Round: claramente DREAM THEATER... a min pareceme o grupo total da actualidade... Todos 1s virtuosos e con grandisimas cancions..Judas e un dos grandes, pero os theater van camiño de conseguilo...

    2* Round: claramente, MUSE... ainda ke non a escoitara moito pareceme unha cancion moi chula...

    3* Round: o supergrupo do fenomeno Satriani,CHICKENFOOT... O ex-van halen cantache ben...xD

    4* Round: claramente, HAMLET... Unha das suas grandes cancions nun gran directo... S.A. ten cancions que se salvan, pero me parecen bastante inintelixibles por momentos...

    He aqui a miña humilde opinion!!

    ResponderEliminar
  7. xa tiña eu o outro día o comentario case acabao e quedeime sen inernet....

    1-dream theather

    2- complicao epro por levar a contraria Audioslave, non é das miñas cancions predilectas pero o video de Muse non saiu moi ala.

    3-a comida de polo esa

    4-hamlet claramente...non sei pero cada vez vanme gustando un pouco mais...

    ResponderEliminar
  8. Non me fixei ken vai gañando pero xa cheguei por fin, xa pode volver facer o reconto jeje..

    1) Gustanme as duas opcións pero kedome con Dream Theater, gustoume moito a parte central co solo e o coro de gospel..

    2) Neste pola contra non me gustaron moito ningunha das duas cancións, voume decantar por Muse pero por nada en concreto..

    3) The Who e Eddie Vedder

    4) E para rematar, Hamlet..

    ResponderEliminar