BENVIDOS

Este Blog.... cae coma un charco.... Benvidos e sorte
-- Grazas pola Visita --

ARTIGOS, MÚSICA E MOITO MÁIS

NO ESPAZO DO SENHOR DA Z

viernes, 12 de noviembre de 2010

Tremenda Baixa actividade


Este Blog se atopa enfermo: O seu creador é un lacazán e se topa desmusado nestes intres, ademáis de estar ocupado en asuntos varios que non lle deixan pensar.

Sen embargo, xa sabedes que non é máis sabio aquel que sabe moitas cousas, senon aquel que fai moitas cousas co pouco que sabe. Xa se levan uns cantos artigos co moi pouco que sei. (Un gran mérito.XD)
Tamén é ben certo que o talento é algo bastante corriente. Non escasea a intelixencia, senon a constancia, que é o que lle esta a pasar a este blog.



Polo menos este espazo acometeu un gran fin: A creación de outros blogs máis exitosos e mellores. Noraboa blogueiros: Vos si que sabedes pensar e escribir. Seguide asi!!!
Xa sabedes o que se di, que o tren do éxito pasa todolos días, pero se non te subes ti o fará outro. Asi que vos animo a que sigades coa mesma constancia coa que estades a redactar.

Ahí queda iso. Para non despraveitar este tonto artigo vos ponherei un clásico do blog en versión reducida: Un mini versus. XD:

Mini Vs: Disserta Vs Estirpe



Vs




Aqui remata esta tolemia ilustrada que configura este artigo.
Nos vemos. Ata a próxima ocasión.
Saúde e Sorte.

7 comentarios:

  1. Mira que é vostede preas!! non se nos desanime... esperamos con ahínco novos artigos do seu blog, xa que por algo foi o noso predecesor, e percusor, desta fantástica forma de pasalo tempo... xD

    Se non pode, intente sacar tempo dalgures e ilustrenos con novos e interesantes temas... A musa é unha compañeira caprichosa pero irremediablemente incapaz de vivir lonxe de mentes lúcidas coma a da vosa merced... xD

    P.D.: Elixo claramente DISSERTA, me gustou máis que a de Estirpe, ainda que o cantante dea máis medo... xD

    P.D.(2): conseguiu cambiar a plantilla do blog sen joder nada do que tiña posto antes?? eu levaba tempo querendo cambiarlle a faciana ao meu... xa lle pedirei consello (esta nova apariencia está ben!!!)

    Desexandolle unha pronta recuperación a este espazo, un pupilo e amigo... o Señor da Xe

    ResponderEliminar
  2. pois eu apuntome ves,o seu próximo artigo pode ser unha clse teórica de como cambialo fondo do blog sin jurungar nada!!!!!!
    o do artigo excusando a súa vaguería por falta de inspiracion quedou ben, perooooo...eso nn o excusa de cometar artigos dos mais...ou tampouco ten inspiración pra eso?jajaja

    Nunca escoitara nada de Disserta, os e Estirpe teñen cacncións que me gustan pero nesta ocasión tamén me inclino polos primeiros. A parte da cancion de estirpe de "coro relixioso" non me gustou moito...

    ResponderEliminar
  3. Logo que vos parece a nova imaxe? mellor ca anterior ou vos parece moi sosa???

    ResponderEliminar
  4. Eu xa votei... e os votos son secretos!!! xD

    ResponderEliminar
  5. Foi unha alegría comprobar que hai novidades no seu blog!!! O que xa non me gustou tanto foi cando lin o artigo, non por el en si mesmo, senón polo tono triste que me transmitiu. Igual é unha apreciación errada miña, pero é a sensación que teño despois de lelo. E iso non pode ser, este blog está xenial e aínda que teña un parón, espero e desexo que non sexa moi longo.

    É unha mágoa que non publique artigos coma antes, xa dixen en máis dunha ocasión que me encanta. Pola miña parte ten o tempo que queira para que lle veñan as musas ou o que sexa, pero unha cousa si que ten que estar clara: nin se lle ocorra pechar o blog, iso queda terminantemente prohibido!!! xD

    Deste "mini-versus" elixo tamén a "Disserta" nunca escoitara nada pero gustáronme bastante... Ve? Fai unha boa labor amosándonos novos grupos :)

    P.D: Gústame a nova apariencia pero cando entrei pensei que me confundira de blog!! xD

    ResponderEliminar
  6. Eu non vou levar a contraria, creo que por unanimidade gaña Disserta!!!

    Si este cambio tamen me gusta, vese todo moito mais amplo, hai mais espazo..

    Non se preocupe pola lacazanería, eu entendoo, e claro admiro a ansia de traballo que teñen os outros dous blogueiros pero menos mal que hai de todo senon jejejeje.....

    ResponderEliminar
  7. Iso último non é pa desanimalo na sua obligación, a verdade e que non me expresei moi ben je..

    Prosiga coa sua grandiosa labor (non tan productiva como outras)pero non menos importante!!

    ResponderEliminar