BENVIDOS

Este Blog.... cae coma un charco.... Benvidos e sorte
-- Grazas pola Visita --

ARTIGOS, MÚSICA E MOITO MÁIS

NO ESPAZO DO SENHOR DA Z

jueves, 18 de febrero de 2010

Un novo "monstro" que non para de medrar.....

Un tema vello pero que está moi de actualidade: Estamos asistindo o crecemento dun monstro que xa está bastante mantido, e que está a crear un gran terror no común dos cidadáns: Me estou referindo a SGAE (Sociedade Xeral de Autores), xunto con outras sociedades deste estilo que din defender os dereitos dos autores.

Para realizar este artigo encarguei a un equipo de investigación, formado por un ratón de ordenador, un boli Bic e un tolo que vive na rúa berrandolle as paredes, que me fixera un informe acerca deste tema. O resultado non podía ser peor:

A SGAE está actualmente xerando numerosas noticias. As súas actuacións Falan por si soas:

El PAIS: - Solidaridad a beneficio de la SGAE
El cobro de derechos en actos benéficos reabre el debate sobre la voracidad de la sociedad de autores - Sus detractores piden otra ley - Sus defensores alegan que también se paga la luz o el alquiler. http://www.elpais.com/articulo/sociedad/Solidaridad/beneficio/SGAE/elpepisoc/20090520elpepisoc_1/Tes

- La SGAE pide 39.500 euros a dos comisiones de fiestas.
http://www.elpais.com/articulo/Galicia/SGAE/pide/39500/euros/comisiones/fiestas/elpepiautgal/20100216elpgal_5/Tes


Estes son alguns exemplos, pero existen multiplicidade de noticias sobre isto.

-Este Avogado explica dunha maneira didáctica e entretida este tema: David Bravo:


Neste outro video aclara a situación actual:


- No humor tamén podemos atopar referencias ao asunto: jajajaja



Chamada Real a SGAE Sobre o tema do cobro as perruquerías por ponher a radio





- Incluso se están creando grupos nas redes sociais como Facebook:

Ya no canto en la ducha ni silbo por la calle porque tengo miedo de la SGAE




Se chegades a ver todo o artigo. Noraboa!!!! Sei que é un pouco longo. je.
Para máis información consultar internete ou os xornais.

A ver que vos parece o tema. É un asunto que da para debate. Espero as vosas opinións. Non sei se lle interesará a alguén. Se non vos interesa podedes reflexalo no comentario. grazas.


Ata a próxima. Saúde e Sorte.

9 comentarios:

  1. NA minha opinión estos da SGAE me parece que se están pasando. Ademáis tenhen o apoio do goberno e iso ainda lles da máis alas e chulería.

    eu nn estou de acordo en que iso beneficie os autores (en tal caso so os ricos e as discográficas), que se sinten moi perxudicados, xa que agora hai máis difusión e polo tanto máis xente vai os concertos. Actualmente So perden as discográficas.

    Penso que nunca houbo unha difusión de cultura tan grande para todo o mundo e todas as clases.

    Creo que deben buscar outro sistema que beneficie a todos. Pois non me gustaría que a cultura volvese a ser só para os que máis tenhen.

    Pois iso......

    ResponderEliminar
  2. Tomei como exemplo a música, pero iso pode extenderse a todos, o cine, a literatura, etc.

    Non os canones, Sí a difusión de cultura para todo o mundo sen distincións....

    ResponderEliminar
  3. Moi ben Z!! O artigo é longo pero vale a pena... para min é o tema de sempre, unha vez + intentamos sobrepoñernos ao sistema e este só busca outra maneira de seguir apreixandonnos e seguir enchendo as caixas!!! pero a verdad é ke se estan pasando, demasiado!!demasiadas situacions ridiculas e demandas totalemente inutiles que a min caeriame a cara da vergoña...
    Como demasiadas cousas intentase convencer á xente de ke se está delinkindo e que todo o mundo cultural vai ir "ao jarete", é como a xente é parva...
    Eu estou completamente en contra!!! e dacordo con vostede no tema dos concertos, as novas tecnoloxías non "atentan" contra a cultura senon ke axudan a difundila!!!

    En canto aos videos: o dos ianquis unha animalada, pero bueno, é ke os ianquis non estan ben da kabeza!!! en canto ao segundo moi bo!! riste, pero non é koña... un fenomeno o David Bravo este!! os outros moi bos, buenafuente o mellor!!!xD

    De Ramoncin case paso de decir nada...que disfrute na súa casa tirao no seu sofá vendo Luna Nueva recien baixada do cinetube, escoitando a merda de litros de alcol no seu mp3, co eMule a todo dar baixando os capitulos todos dos teletubbies para comprender mellor aos rapaces (¿delincuentes?) que seguramente demandará nun futuro non moi lonxano...

    ResponderEliminar
  4. Bufff.... hai moito que decir... este tema mosquea moito tamén... Pero bueno, intentarei ser o máis educada posible. A min o da SGAE xa me dá vergonza, non pode ser que en actos benéficos, para recaudar fondos (incluso para enfermidades de nenos para que se poidan operar ou ter unha posibilidade de mellorar a súa calidade de vida) teñan os ...... (xa me entendedes) de ir reclamar cartos!!! Aínda que algunha vez tiveron que recuar pero soamente pola presión social!! Se fora por eles... canto máis nos poidan sacar... mellor para eles. Pero vamos... seguramente nin se poñen colorados!! En fin...

    Está claro que agora hai máis acceso á cultura que antes e asistencia aos concertos. Teño moi claro que prefiro pagar 15€ por ir a un concerto que por mercar un cd que non sei se me vai gustar. Unha vez o escoite, se me gusta vou ao concerto, e dependendo tamén podo mercar para min ou para regalar o orixinal, e aí xa gañarían polos dous lados.

    E dende aquí declárome fan de David Bravo, explica todo xenial... con simpatía... ironía... encántame. Ou sexa, segundo por onde se mire... eu son unha delincuente... que se lle vai facer. Se estou no cárcere por descargarme uns cd's ou películas e me poñen de compañeira a outra muller por tráfico de drogas ou así... vergonza lles tiña que dar, os delitos son totalmente comparables, si si.

    E vamos... a ministra de cultura estase lucindo... anda que... está feita unha lumbreras a tía. Moi mal os políticos, apoiar á xente que máis ten... porque está demostrado que onde realmente gañan os músicos é nos concertos.

    Co vídeo das perruquerías férveme o sangue coas narices que lle bota a da SGAE, resaltaría:
    -¿Y con los taxistas por qué no os metéis? Porque esos sí que van con la radio y es un servicio público ¿no?
    -Bueno... ¡pues mira! ¡¡Podíamos meternos también!!
    (Será sinvergüenza a tía??? E dío con toda a pachorra do mundo!!) Os que traballan na SGAE non son nin medio normais. Vamos, con decir Ramoncín... Tio tan pesetero... Aínda me acordo cando iba devanando polos medios de comunicación poñendo a parir OT e o ano pasado saíu ata nos xornais porque foi de xurado e este programa. Non respeta nin os seus propios principios (se é que os ten) e vaime decir a min o que podo ou non podo facer?? Érache o que me faltaba! E despois aínda se queixa de que todo o mundo lle teña tanta manía, pobriño!!


    E nada, para quitar un pouco de tensión que teño vou engadir outro grupo no "Feisbuc" que como vin (non recordo en que blog) un tema sobre Chuck Norris e vexo que sodes fans: Chuck Norris se graba los CD's piratas en casa de Ramoncin. Non sei a vós, pero a min fíxome moita gracia, se é que o que non poida el... xD

    ResponderEliminar
  5. Mima!!!! Síntoo moito!! Medo tiña a ver publicado o comentario... xa mo temía!! Creo que é o maior comentario que fixen nunca... non o tedes porque ler!! jaja.

    E xa que estou e este vai ser pequeniño e si o lerá o señor da Z... decir que me encanta o seu blog... propón temas moi interesantes, variados e entretidos (creo que non fai falla que llo xure, cos meus "micro" comentarios queda claro) xD Só darlle as grazas polo tempo que pasa en realizalos e que estou encantada de ter descuberto este espazo.

    ResponderEliminar
  6. esta vez...non vou facer alusión ó comentario do da xe (ía poñer que o artigo tampouco era tan longo!!que era mais o comentario...pero vendo o de Natalia, callo para siempre!!)jaja

    Senhor da z, falando da SGAe!!!!eso non require tamen unha autorización ou algo, a ver se te van multaaar...
    moi bn o artigo e os vídeos...
    fora moi sonado o caso dos alumnos do instituto, que querían representar unha obra de teatro e lles exisían unha prima para poder facelo...
    a miña opinión coincide coa maioría, esta sociedade naceu con boa intención pero estase extralimitando demasiado...

    ResponderEliminar
  7. Grazas polos vosos comentarios e piropos cara o meu blog. jajaja. o mérito e do equipo de investigación que posúo: un ratón de ordenador, un boli bic e un tolo que lle berra as paredes e vive na rúa. jajaja.

    Debo dicir que si leo os comentarios por moi extensos que sexan: Canto máis extensos mellor que asi sei que é un tema debate. jeje

    Neste tema concreto, por agora vexo que estamos todos máis ou menos de acordo.

    PD. Debo ter coidade, pero espero que non me multen (ou detenhan) por pronunciar o nome da SGAE en vano. jajaaja

    ResponderEliminar
  8. Sinto, o meu non vai ser tan extenso é o bo que ten comentar de última que a maioría das opinións aportadas nos anteriores comentarios coincido con elas e non teño moito mais que decir jeje..
    Estou completamente dacordo en cada comentario, e sobre todo coincido que se pasan tres pueblos e medio, estanse extralimitando e mentres non lle paren os pes un pouco non sei a onde van chegar.. E logo a radio para que é? Eu alucino bah!!!
    Tan moi ben os videos e o artigo.. Noraboa!!!

    ResponderEliminar
  9. Cando a crise esta presente hai que sacar pasta de calquer lado, asi que teñense que aproveitar de nos¡¡¡

    Pero weno tamen moitos se aproveitan e lucranse mediante a utilización da propiedad intelectual de outros, parece mal tantos canones, e que a pouco mais temos que pagar por cada vez que utilizemos algo¡jajjajaa

    ResponderEliminar