BENVIDOS

Este Blog.... cae coma un charco.... Benvidos e sorte
-- Grazas pola Visita --

ARTIGOS, MÚSICA E MOITO MÁIS

NO ESPAZO DO SENHOR DA Z

viernes, 5 de febrero de 2010

Versus 5

Voltamos co de case sempre: Dicir quen ganha. Excuse moi por ser tan cansino. É o que hai. je.

1º Round: Weezer Vs Red Hot Chili Peppers


Vs


2º Round: Dream Theater Vs Smashing Pumpkins


Vs


3º Round: The White Stripes Vs The Strokes


Vs


4º Round: System of a Down Vs Mudvayne (Aviso: Ronda un pouco máis metaleira)


Vs



Espero que vos guste algunha Canción e ata a próxima ocasión.
Saúde e Sorte.

8 comentarios:

  1. gústanme os grupos que escolliches...na primeira eu son dos pementos picantes sen dubidar, na segunda...igual non son obxetiva pq lle collin manía a Billy Corgan cando sacou ese disco en solitario...ou era noutro grupo?si, era noutro grupo zwan...téño o cd debaixo da pata dunha mesa, facendo servicio...

    vamos, que me decanto (despois da miña reflexion en voz alta)por dream theater...nos seguintes...sempre me gustaron as dúas cancions...non sei por cal me decidir,,,gústanme as dúas por igual...nusé...os strokes eña...que os outros poucas cancions me gustan de cada album...ale.

    e nos ultimos mudvayne, anda que non teño eu esa cancion pola casa!!!!peo non sabía que se chamaban así...pensei que escollerias algunha peor dos system of a down...e que tamn lles collin manía de pequena...

    gustoume moito a túa seleccion...

    ResponderEliminar
  2. por certo...acábame de aparecer unha barra emerxente no teu blog que me pon que o teu blog está en portugués...jaja que se o quero traducir que prema...jajaja

    ResponderEliminar
  3. Estes artigos estan moi ben, e as cancions ke eskolliches desta vez estan de marabilla...

    Na 1º Ronda: supoño ke prefiro a tolería dos RED HOT CHILI PEPPERS, ke os outros ke son un pouco paradiños, ainda ke o video dos frikis esta moi ben ao igual ke a cancion... pero me gustan + os RED HOT!!

    Na 2º Ronda: home a cancion dos smashing pumpkins non está mal, quizabes un tanto deprimente, pero postos a comparalos con dream theater me parece un tanto inxusto, xD!!! DREAM THEATER é a miña elección, pedazo de múscios!!!!ad+ de que estou en plena epoca de metal progresivo, jajajajaja!!!

    Na 3º Ronda: jajajajaja, vaia sorpresa!! ao ler os titulos dos videos pensei que o gañador seria sen dubida the white stripes, pero joer vas e posme Reptilia dos STROKES, ko ke lle mola a cancion esta, jajajaja...quizais se houberas posto blue orchid dos stripes??? pero finalmente gañador: THE STROKES, unha sorpresa!!!

    Na 4º Ronda (ou ronda metaleira): MUDVAYNE, esta cancion é a ke + me gusta, namentres que de system poderia elixir kalkera outra, gustame sobre todo ke a cancion comeze lenta para ke ao final o tipo este se desfaja oubeando, xD!!!

    P.D.: que cousa máis rara que este versus nunca conteñan unha cancion de Hamlet, non??? o único achegamento foi unha colaboración de Molly con Stravaganzza... jajajajaja

    P.D.(2): como che dixen.... agora keremos sabes as súas eleccións!!! baixo pena dun pescozon!!!

    ResponderEliminar
  4. A veeeer, a veeer...
    Na primeira ronda están ben as duas cancións pero quedome con Weezer polo video, e moi orixinal! E así tamen recorta distancias cos Red Hot..
    Na segunda quedome con Dream Theater sen dúbida, a canción de Smashing P. non a escoitei enteira porque me parece bastante deprimente..
    Nesta foime mais dificil escoller, gustanme as duas, conocía mais a de The White Stripes pero o The Strokes e mais movida asique voume quedar con estes ultimos..
    A ultima e a que mais me gusta de todas e voume quedar con System of a Down!!!

    ResponderEliminar
  5. 1ª Ronda:
    -Escollo os Red Hot, a canción está moi ben, aínda que o vídeo dos Weezer faime moita gracia, pa variar... a verdade que son moi orixinais.

    2ª Ronda:
    -Elixo Dream Theater tamén, comparto o dito por eles de que é algo deprimente...

    3ª Ronda:
    -Escollo a The White Stripes aínda que a outra tamén me gusta moito.

    4ª Ronda:
    -E no derradeiro duelo... é no que menos claro o teño, gústame bastante a de System of a Down aínda que a evolución da de Mudvayne tamén está moi ben... pero bueno, elixo a de System.

    ResponderEliminar
  6. Z!!! Non me faga ameazalo.... como anonimo toca huevos ke me deklaro esixo a súa opinion!!! co paso do tempo seguramente me agradecerá o esforzo de reflexión e mecanografia ke lle obrigo a facer....Non sexa preguiceiro...

    ResponderEliminar
  7. -1º ronda escollo Red Hot Chili Peppers, por nostalxia, jejejeje.
    -2º ronda escollo Dream Theater, que é un grupo cuns músicos moi bos...
    -3º ronda The white stripes: cantas cousas se poden facer sendo so dous
    -4º ronda me quedo con Mudvayne, ainda que tamén esta ben a de SOAD.

    ResponderEliminar
  8. 1º-weezer
    2º-dream theater
    3º-the strokes
    4º-SoD

    ResponderEliminar