BENVIDOS

Este Blog.... cae coma un charco.... Benvidos e sorte
-- Grazas pola Visita --

ARTIGOS, MÚSICA E MOITO MÁIS

NO ESPAZO DO SENHOR DA Z

sábado, 8 de mayo de 2010

Galería particular (II)

Seguimos coa minha particular galería.

E seguimos con máis debuxos da colección de Castelao: Cousas da vida
Unha gran visión da época polo noso xenio:



- ¡Gandulo! ¡Lacazán! ¡Borrachón!.

- Boeno... Xa empezamos coas indiretas...!













-Yo nunca sentí la necesidad de saber gallego.

-Es que esa necesidad no se siente en la barriga.













-Vostede terá moito dereito; pero eu teño moita razón.














-Nas cidades prohibiron os pobres.

-Sería mellor que prohibiran a probeza.









-Disque van subir os selos das cartas.

-¡Que ben fixemos en non saber escribir!.









A felicidade, lonxe dos homes.











- ¿E se ao dar a volta a terra caese a auga do mar enriba do sol?






-¿Por que non lle dás de comer ao can?.

-Para o que traballa...

-Pois entón, ¿Por que non o matas?

-Para o que come.









-¿E para que son os deputados?

-Eu non o sei meu fillo.








-A mi gustas una barbaridá, sabes?, pero como eres can de palleiro...

-Vaites, Vaites,...







-Mire que teña ben de zucre, que se non zorrégolle unha pedrada.

Ata aqui unha nova edición do gran xenio.

Ata a Proxima. Saúde e Sorte

7 comentarios:

  1. Non me deixou colocare ben os debuxos. Unha pena. A ver se consigo colocalos a próxima.

    Esta moi mal o de subir as imaxes o blog. Mira que me levou tempo facer e quedou mal. É o que hai....

    ResponderEliminar
  2. Vese mellor co mozilla firefox que co internet explorer.

    ResponderEliminar
  3. Coma sempre o gran xenio Castelao co seu humor mordaz e con grandes debuxos reflexando grandes verdades!!!

    Non sabria decirlle cales son as ke + me gustan posto que me gustaron a practica totalidade das ilustracions!!!

    Esperamos máis, que seguramente os hai...
    Un Saudo!!

    ResponderEliminar
  4. mmm que chulos!!!jaja case me gustaron máis co primeiro...o do can o do dereito o dos selos...moito benne!!!!

    queremos un versus con vídeos de Berto de bfn!!!total...co tarde que recolle vostede o galiñeiro tén tempo pa todo e mais!!! jajaja

    ResponderEliminar
  5. eu vexo co internet e vese ben.
    gustoume o de se caese a auga enriba do sol.jajaja

    Estan ben estas pequenas imaxes de Castelao cas que mostra o seu inxenio e perizia.jajajaja

    Grande senhor da z

    ResponderEliminar
  6. Eu non sei como o verán os demais, pero eu véxoo perfectamente encadrado a imaxe xunto co texto.

    E nada, comentar que me encantan estas ilustracións, moi reais e moitas delas poderíanse aplicar á sociedade de hoxe en día. Dá mágoa mirar cara atrás e ver que despois de todo... tampouco cambiamos tanto, e se o fixemos, na maior parte dos casos, foi para peor. Unha visión un tanto pesimista, pero só con mirar os xornais e ver como vai o mundo... penso que non estou demasiado equivocada.

    ResponderEliminar
  7. Eu tamen o vexo ben cadrado je..

    A min gustanme estes mais os primeiros, todos son boisimos!!! Deste artigo o que mais me gustou foi o de "Vostede terá moito dereito; pero eu teño moita razón", que gran verdade!!!!
    Pero o dos cans tamén te está moi bien jejeje..

    Todos son moi bos!!!

    ResponderEliminar