BENVIDOS

Este Blog.... cae coma un charco.... Benvidos e sorte
-- Grazas pola Visita --

ARTIGOS, MÚSICA E MOITO MÁIS

NO ESPAZO DO SENHOR DA Z

sábado, 12 de diciembre de 2009

Nostalxia: Lembrando un tempo xa pasado

Algo non funciona ben cando so estas vivindo de rememorar algúns bos momentos: Boto de menos os primeiros MUSE, aqueles que proporcionaban un gran espectáculo...... Agora maduraron, é normal: tamen hai que dicir que tenhen un directo espectacular actualmente, ademais de moita calidade. No obstante, boto algo de menos Aqueles Muse como os que se ven nestas imaxes:

Muse - Muscle Museum (USA Version): Resumen facendo das súas


Muse - Showbiz: Tocando e facendo das súas


Que se lle vai facer, estes videos recordanme os meus inicios na música......
Toca disfrutar do gran directo que tenhen actualmente, ainda que me gustaría ver máis os de antes.....

O Senhor da Z

9 comentarios:

  1. Para Comentar é obligatorio ver os videos....
    obligatorio non é, pero gustaríame que os vírades e dérades unha opinión. Que vos parece?

    PD: Non me dixestes que vos parecían as canción que puxen nun artigo dos de atrás......

    ResponderEliminar
  2. E a primeira vez que escoito e vexo un video de Muse enteiro e debo recoñecer que me agradou moi favorablemente. Non teño moita idea de este grupo so me sona polo que vos oio falar a ti e a Diego de vez en cando deles, e de feito recomendoume o susodito que os vira enteiros, agradezollo! Vailles un pouco mal sobre todo o final asi e todo....je! O cantante ten unha voz peculiar! Xa indagarei....

    ResponderEliminar
  3. Grazas por ver os videos maría. Asi sei que os ve alguén e me sinto realizado.je
    Thanks.....

    ResponderEliminar
  4. Ainda ke pareza o contrario eu non a obliguei.... máis ben "secuestroume" o portátil e non me deixou comentar nada ata agora...
    Kedo libre de kalquera culpa ke keiran lanzarme a min sobre a direccion que toman os comentarios de maría...foi ela soa, exercendo libremente as suas cualidades e os seus propios dedos, e reafirmome en que non habia ningun arma derriba da mesa.....

    ResponderEliminar
  5. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  6. eu estaba decindo (volvin ter problemas técnicos)que o señor da z ten razón, os músicos cambian, os anos, a fama...eu era moi de muse hai uns anos e despois non sei que me pasou...e é que non sei quen dicía que nunca se é tan fiel ós propios principios coma na adolescencia, que despois xa non é posible...

    e non sei a que me viña esto a conto...será que me levantei inspirada...Pero weno señor daz pense vostede que podría ser peor,q poderian haber cambiado de estilo e pasarse ó popi ou ó flamenco...quen veria ó Bellami taconeando...

    ResponderEliminar
  7. Grazas por ver os videos. Faime ilusión.je

    ResponderEliminar
  8. En certa medida é normal que os grupos se "acomoden" posto que chega un punto no que parece que xa conseguixes o que kerias e xa non hai ke seguir loitando, pero weno, o importante é que sigan mantendo as súas señas de identidade...
    Se Bellamy cambiara o pop, que sorte ian ter os do canto do tolo e compañia, neso ke eles chaman pop "rock", virian como se toca unha guitarra electrica....
    Señor Dani Martin?, señor Dani Martin?, o que ten o seu compañeiro na man é unha guitarra!!! siiiiii, unha gui-ta-rra... non, non é "un COSO que hace ruido y mola".... e o parvo este estivo coa rubia cachonda da sexta.

    ResponderEliminar
  9. Como non, non podería pasar por alto este artigo. Chego tarde e pásame algo raro, que un dos vídeos non está dispoñible... si, cousa rara. Pero bueno, como se trata de velos e comentar, busquei o segundo pola rede dun estilo semellante ao primeiro vídeo.

    A verdade que dá gusto velos nun escenario. E se tedes a sorte de poder ir velos xa comentaredes que tal!!!! Se transmiten esto dende a pantalla do ordenador non quero nin imaxinar o que ten que ser estar alí abaixo!!! Algún día vereinos eu tamén (que saibades que teño envexa sá xD).

    ResponderEliminar