BENVIDOS

Este Blog.... cae coma un charco.... Benvidos e sorte
-- Grazas pola Visita --

ARTIGOS, MÚSICA E MOITO MÁIS

NO ESPAZO DO SENHOR DA Z

miércoles, 6 de enero de 2010

Versus 3

Máis enfrentamentos: Esta vez son cancións que seguramente non lle gusten a todos os públicos.
Por este motivo, comentade se algunha canción vos gusta ou vos disgusta especialmente.
Comezamos:

1º Round: Blur VS Audioslave:



VS


2ºRound: Baron Rojo VS Heroes del Silencio


VS


3ºRound: Soundgarden VS Alice in Chains


VS


4ºRound: Soziedad Alkoholika VS Stravaganzza (con J.Molly)


VS



No caso de que non vos gusten as dúas cancións podedes exponhelo.
Espero que vos guste.

Grazas e Ata a próxima.

O Senhor da Z

7 comentarios:

  1. Vouche desvirgar o artigo, e a estas horas (eso é dedicación!!!):
    1º Round: pensei ke ia ser doutra maneira pero kedome con BLUR, Audioslave gustame +, pero nesta cancion ganoulle Blur, eso si se fose Like A Stone (ke por certo son moi parecidas) xa non sei...
    2º Round: eu sintoo, pero a min Heroes non me akaba de entrar, eso que esta é das poucas ke me gustan (Avalancha, Iberia sumergida son outras...) pero pa min a canción de BARON ROJO é das mellores, senon a mellor deste grupo ke lle permitiu ao rock español estar por unha vez na historia á par do + internacional. Asi ke, HIJOS DE CAIN...nunca mellor dito, unha cancion de proporcions biblicas!!xD
    3º Round: ALICE IN CHAINS, é a cancion algo + movida ke a de Soundgarden, ke me pareceu bastante lenta (supoño ke polo riff tan escuro de guitarra, eso si o solo mola!) e kreo ke as ten mellores...Polo tanto, ALICE IN CHAINS (ke ad+ nunka eskoitara esta kancion´e xa teño unha cancion + ke me justa)
    4º Round: supoño ke pouca xente a escollerá...SOCIEDAD ALKOHOLIKA, das ke a min + me gustan (e das poucas ke se lle entenden en directo,xD), ad+ dunha gran letra (aise ke deixar de tradicionalismos...). Decisión final: S.A., a pesares de enfrontarse a Stravaganzza, e a Molly...xD

    ResponderEliminar
  2. na primeira ronda ,quedome con Audioslave
    na segunda ronda quedome con baron rojo ainda ke a de Heroes del Silencio esta moi ben
    na terceira ronda quedome con Alicia in chains e na cuarta ronda quedome con Stravaganzza,a pesar de que esta cancion de sociedad alkoholica esta moi ben.

    ResponderEliminar
  3. Outra convinación distinta..
    No primeiro quedome con Blur ainda que foime dificil a elección xa que Audioslave tamen esta ben.. No segundo sin dubida con Heroes porque e das cancións que mais me gusta deles.. No terceiro escollo a Alice in Chains (non os coñecia pero gustoume a canción) porque Soundgarden non me gustou moito polo medio tolean e da a sensación que cada un toca sua cousa.. E por ultimo quedome con Stravaganzza rotundamente, non me gusta nada sociedad alcoholica!!

    ResponderEliminar
  4. 1º Round:
    Para min este duelo foi o máis difícil dos catro, pero voume quedar con Blur.
    2º Round:
    Barón Rojo, a de Héroes non está mal pero non é un grupo que me guste demasiado.
    3º Round:
    Neste xa o teño bastante máis claro e tamén me vou quedar con Alice in Chains.
    4º Round:
    Este duelo para min é o máis sinxelo de escoller xa que Soziedad Alkoholika non me gusta nada de nada.

    ResponderEliminar
  5. Hola señor da z comentaeille o seu sempre interesante artigo de vs:
    1ºRound: pois aqui me sorprende gratamente Blur, que nunca o escoitara e mooume o seu videclip.
    2ºRound:Pois decir que a canción de Baron rojo, esta moi ben a verdade, asique sen dudas aqui tampouco.
    3ºround:
    quedome con Would, que esta moi ben aunque aqui tiven algunha duda.
    4ºround:
    Soziedad Alkoholika, gaña o ultimo duelo


    ATA O PROXIMO ARTIGO UN SAUDO,
    Il signore S

    ResponderEliminar
  6. joooo que interesante!!!!!
    jijiji pq todos me gustan por eso o digo....

    aer....na primeira claramente Cornell,que blur pa min so ten cancion boa Song2...weno non sei se había outra no seguinte album....jaja

    na segunda que queres que che dija....eu son de Héroes pero esa cancion téñoa mais q aburrida e non é das mellores que teñen...simplemente é a que máis puxeron nos 40 porque teñen un videoclip cunha muller espida....

    que mais....na seguinte...teño unha idea pero vounas escoitar primeiro por se discrepo....
    Pos quedome con Leo ...
    ale
    a ya ta

    ResponderEliminar
  7. mecajon dios strvaganzza ten o mellor cantante heavy de españa como o comparas coas merdas esas comparao con mago ou con saratoga....................dios mio jajajaja cariñosamento teu o k lle da polo cu as veces o señor da Xe

    ResponderEliminar